خطرناک ترین مقاصد گردشگری جهان
نوشته شده توسط : triptravel

تقریبا همه انسانها مسافرت کردن را دوست دارند ، خصوصا مسافرت هایی که خارج از مرزهای کشور باشد. برای کشف فرهنگ ها و مقاصد جذاب مختلف در سرتاسر جهان . دنیای امروز ما دارای مکان های مختلفی است که برای  گردشگران بسیار ایده آل هستند. با این حال جوانب احتیاطی و رعایت موارد ایمنی برای مسافرت کردن بسیار مهم است ، به ویژه هنگام مسافرت به نقاط خطرناک جهان. در اینجا لیستی از مقاصد و مکان های خطرناک گردشگری در سراسر جهان آورده شده است. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

مکزیک

مکزیک چندین ویژگی بارز دارد که مطمئناً گردشگران سراسر جهان را مجذوب خود می کند. اما متأسفانه ، کشور مکزیک  رتبه سوم را در خشونت و جرایم خطرناک در جهان را دارا است. معمولا از هر گردشگر در این کشور یک نفر با این گونه جرایم روبرو می شوند. اکثر آنها شامل جیب بری و کیف قاپی است.

 

جامائیکا

شهر کینگستون در کشور زیبای جامایکا مکانی فوق العاده برای مسافرت است ، به خصوص با آب و هوای خنک و مطبوع خود ، که به خاطر آن شهرت دارد. با این حال ، هوشیاری و احتیاط در هنگام مسافرت به دلیل احتمال زیاد سرقت ، تجارت مواد مخدر و حمله که ممکن است در این مکان اتفاق بیفتد ، یک امر ضروری است.

 

هائیتی

جمهوری هائیتی کشوری است در جزیره هیسپانیولا در دریای کارائیب . این کشور زیبا سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند ، اما بخاطر وجود فقر در این کشور کوچک ، جرائم نیز جزئی از روزمره مردمی است که با آن روبرو هستند. اگرچه جنایاتی مانند سرقت در کشورهای حوزه دریای کارائیب معمولا پایدار نیست ، اما آدم ربایی ، کلاهبرداری بانکی  و ... می تواند بازدیدکنندگان را با چالش مواجه کند.

 

آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یکی از برترین مکان هایی گردشگری است که معمولا در صدر بازدید گردشگران قرار می گیرد. اما در هر صورت شما باید آماده باشید تا در کنار زیبایی هایی این مکان ، با واقعیت هایی راجع به جنایات در این کشور نیز روبرو شوید. خصوصا در پایتخت این کشور یعنی کیپ تان.

 

 

هندوستان

کشور هندوستان با داشتن تاریخ غنی و بسیار جذاب خود ، مکانی عالی برای مسافرت کردن است. اما جانب احتیاط  سفر به این کشور زیبا باید رعایت شود ، چراکه متاسفانه این کشور یکی از نا امن ترین کشورها برای خانم ها است. هندوستان از لحاظ آزار و اذیت خانم ها جز 10 کشور اول لیست خواهد بود.

 

پرو

کشور پرو به خاطر ویرانه های با شکوه و تمدن باستانی خود شناخته شده است ، که این کشور را متمایز می کند. با این حال ، با وجود زیبایی که این مکان دارد ، خطراتی نیز وجود دارد که باید از آن آگاه بود. سفر به مسیرهای توریستی مانند ماچو پیچو به دلیل کارتل های مواد مخدر و گروه های تروریستی حاضر در پرو می تواند  کمی خطرناک باشد. بنابراین برای بازید از این گونه مکان ها بهتر است با راهنمای تور و به صورت گروهی به آنجا سفر کرد.

 

تایلند

کشور تایلند یکی از مکانهایی است که برای گذراندن تعطیلات انتخابی بسیار عالی است. با این حال ، ضروری است که کاملاً احتیاط کنید ، خصوصاً اگر با مقاصد بازدید آنجا کاملاً آشنا نباشید. در مورد کلاهبرداری و سارقین خیابانی که ممکن است با آنها روبرو شوید محتاط باشید زیرا گزارش آن به پلیس به دلیل تحقیقات طولانی مدت پلیس که یک مشکل بزرگ در آن مکان است ، مدت زمان زیادی طول خواهد کشید.

 

برزیل

کشور برزیل با وسعت بسیار زیاد و مکان های فوق العاده زیبا و طبیعت بکر ، به طور متوسط جزء 10 مکان برتر گردشگری در جهان است. اما مشکلاتی که صنعت توریسم این کشور پهناور خصوصا شهر ریودوژانیرو را با خطر مواجه کرده است ، جرائم خیابانی مانند سرقت و جیب بری است. بنابراین توجه به نکات ایمنی برای سفر به این مکان بسیار ضروری می باشد.

 

 

کلمبیا

حل مشکلات و معضلات جنایی کشور کلمبیا در زمان پابلو اسکوبار مافیای بزرگ مواد مخدر ، تقریبا امری غیرممکن بود. اما امروزه و خوشبختانه مسافرت به کسور کلمبیا نسبت به گذشته بسیار ایمن تر شده است. البته تا زمانی که یک گردشگر به مقاصد معمول گردشگری سفر کند و به جای غیرمعمول و خارج از برنامه نرود.

خطرناک ترین مقاصد گردشگری جهان

 





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: